4 Nisan 2013 Perşembe

Watsons Alışverişim



Susam Sokağı'na minik bir çocukken bayılırdım, bayılarak izlerdim. Şimdi onların figürlerinin basılı olduğu kağıt peçeteleri ve yara bantlarını görünce ayıla bayıla sepetime attım. :) Peçeteler mevzu değil de, Allah yara bantlarına muhtaç etmesin beni. :)

"Pure Beauty" ürünlerinin neredeyse hepsini kullandım ve özellikle nar özlü seriye bayıldımm. Temizleyicileri, maskeleri ve kremlerinden sonra şimdi de gece serumunu ele geçirdim. Doğal temizleyici ve kremlere geçmeden önce Pure Beauty ürünlerinin dibini görmek istiyorum.

Veee... Kese... Dukan diyetindeyim malum ve kilo kaybına müteakiben çatlak olayları yaşanıyor maalesef. Kese ise cilde çok fayda sağlıyor. Bunun için kocamaaaan bir sırt kesesi aldım. İlk fırsatta da bir aktara gidip doğal bir kabak kesesi edineceğim. :)

Etkilerini yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder