26 Aralık 2012 Çarşamba

Altıncıcadde Alışverişim =)

Dukan diyetine başladığımı yine bu sayfadan yazmıştım. Yaklaşık 16 gündür diyetteyim ve tartı yaklaşık olarak kaybedilen 7 kg'den bahsediyor. =)

Mutlu muyum?

"Evet!"

Ama ama ama... Şu an mutluluğumu zedeleyen birkaç minik pürüz var. =( Onlara başka bir yazımda değineceğim tabi. 

Altıncıcadde.com'dan yaptığım bu alışveriş aslında tamamen dukan kaynaklı. Şöyle ki; dukan diyeti az malzeme ile değişik tarifler uygulatabiliyor kişiye. Ancak bu tarifleri uygulamak, fırında pişirmek için çeşitli kalıplar gerekiyor. Çünkü hamur genellikle fazlasıyla akışkan halde oluyor. 

Ben de bunun için silikon kalıplar almak istiyordum; ancak iş güç derken fırsat bulamadım. Ta ki altıncıcadde'de görene kadar.


Kekler ve ekmekler yapmak için bu kalıpları resmen heyecanla bekledim. Daha önce kazandığım 20 Tl tutarındaki hediye çeki düşülünce bu kalıpların hepsine kargo dahil 63 Tl gibi bir tutar ödedim.

Detaylı resimleri de şöyle:


-20 dereceden +220 dereceye kadar dayanıklı ve mikrodalgada kullanmaya da uygun. (Şimdilik mikrodalga kullanımına karşıyım. =))
Bir başka yazımda, kalıpları kullanarak yaptığım tariflerden de örnekler koyacağım. 

Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder