2 Aralık 2012 Pazar

Gratis Alışverim!



17 Kasım'da Gratis'ten uzun zamandır peşinde olduğum "The Library of Fragrance" serisinden 3 tane koku aldım. Parfüm diyemiyorum bu şişelere; çünkü bence bunlar birer koku. :)

1) Honeysuckle (Hanımeli): Ballı limona benzeyen keskin bir kokusu var. İlk anda hoşuma gittiyse de sonra pek tutmadım. Keşke bunun yerine Snow (Kar) kokusunu alsaydım dedim. Denemek için fena değil ama tekrar alacağım bir koku değil.

2) Baby Powder: Bebek yağı kokusuna çok benziyor. Hoş geliyor ancak biraz fazla ya da uzun süre kullandığınızda bıktırıyor. Yine de tekrar alabileceğim bir koku.

3) En çok beğendiğim ve kesinlikle tavsiye edeceğim, tekrar alacağımdan emin olduğum "Cotton Candy" yani "Pamuk Şeker" kokusu. Şekerli mi şekerli, sevimli mi sevimli bir koku.

Fiyatları 12.90dı yanlış hatırlamıyorsam. Sadece Gratis mağazalarında varmış. Gidince en zından standa bakmanızı tavsiye ederim; çünkü daha önce görmediğiniz kokularla karşılaşacaksınız. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder