21 Aralık 2012 Cuma

Eczanemizde.com Alışverişim

Merhabalar; 
Bir önceki yazımda dukan diyetine başladığımı yazmıştım. İlk günler çok zor hatta acı ve gözyaşı ile dolu geçince ben de yardımcı ürünlere başvurdum. 

Canımı en çok yakan ise tatlı krizlerinde yiyecek şey bulamamamdı. 

Dukan diyeti yapanlar için bir sürü tarif olmasına rağmen tatlandırıcım olmadığı için bu tariflerden mahrum kalıyordum kiiiii eczanemizde.com'o hatırladım. Hemen kocamannn iki paket tatlandırıcımı sipariş ettim. 



Hafta içinde elime geçtiler. Kargoyu alır almaz mutfakta, diyetime uygun bir tatlı yaptım.

Daha sakin zamanımda yaptıklarımı paylaşmak istiyorum; ancak o tatlıyı hazır olur olmaz mideme indirdiğim için ne yazık ki paylaşamıyorum. 


Not: Unutmadan... 10 Aralıkta başladığım diyetimde bugün 11. günümdeydim ve veda ettiğim kilo miktarı 6 idi. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder