8 Aralık 2012 Cumartesi

Sprite Dudak Koruyucu



Daha öncelerde adını duyup karşılamadığım ve bu yüzden de denemeye tabii tutamadığım bir üründü kendileri. Geçen BİM'de gördüm. :) Bu cümlem nedense kendime de çok abuk geliyor. Alıp deneyeyim dedim. İzlenimlerim şöyle:

1) Performans olarak çok iyi. Dışarıdan geldiğim için gerek soğuk gerek susuzluk dudaklarımı mahvetmişti, bunu kullandım ve saniyeler içinde dudaklarım yumuşacık oldu.

2) Kokusu ve kıvamı da çok iyi, bir gazoz gibi kokuyor. 

3) Fiyatı 3.90 ve bence bu da çok iyi.

4) Tüm artıları eksi yapan yanı rengi... Beyaz bir renge sahip ve dudaklarınızda hiç hoş durmuyor. Serpil Çakmaklı'nın seksenli yıllardaki halini anımsattı bana. Tekrar alacağımı sanmıyorum; alsam da Coca Cola'lı versiyonunu denerim ancak Roaccutane ya da Zerotanin kullananlara şiddetle tavsiye edebilirim.

Mutlu haftasonları diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder