16 Aralık 2012 Pazar

Dukanla Başlangıcım

Merhabalar; 

Bu yazımda pazartesi günü kendim için yaptığım büyük atılım olarak gördüğüm bir hareketimden bahsedeceğim. 

Ben hiçbir zaman 0 beden, çıtı pıtı biri olmadım. En zayıf olduğum dönemler bile balıketli kategorisine uygun durumdaydım. Açıkcası bundan da hiç rahatsızlık duymuyordum; ta ki tartım şu hale gelene kadar:

Bu durum -açık olmak gerekirse- canımı çok sıktı. Kendimce bir harekete geçtim. Bulduğum ve hafta başında, yani  10 Aralıkta başladığım yöntem ise bu:



Evet; yani Dukan Diyeti. Her ne kadar kepek yerken hayata küssem, çikolata aklıma geldiğinde gözyaşlarıma hakim olamasam da tartıda gördüğüm -2 beni motive ediyor. :)

Diyetimle ilgili gelişmelere blogumda yer vermek, bunaldığımda burada patlamak istiyorum. Çünkü daha önce görmediğim rakamları koydum kendime hedef olarak ve neredeyse 1 sene sürecek yoğun bir maraton olacak bu benim için. Umarım geriye baktığımda mutlulukla bakarım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder